سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Abrash
  کوتاه نوشته ها یادداشت های وبلاگ
  • مانی غریبی ( یکشنبه 87/2/1 :: ساعت 9:20 صبح)

    روز گذشته (شنبه 31/فروردین/87) مصاحبه ای رو از آقای سیاوش قمیشی دیدم که توی اون از محسن چاوشی (چاووشی) اسم آورده بود. بعد از دیدن این مصاحبه واقعا خوشحال شدم و فکر هم میکنم اکثر طرفدارای آقای چاووشی - که اتفاقا تعدادشون کم هم نیست - حسی مشابه حسن من رو داشته باشن. البته نه فقط بخاطر اینکه آقای قمیشی از محسن چاووشی اسم آورده .. دلیلش رو الان میگم

          » دانلود فیلم مصاحبه آقای قمیشی و نام بردن از آقای چاوشی عزیز.محسن چاووشی (خواننده ی محبوب کشور)

    فکر نمیکنم لازم باشه توضیحی در مورد استاد قمیشی بدم ولی برای اینکه منظور خودم رو بیشتر برسونم از آقای قمیشی خواننده ی عزیز ، محبوب و هنرمند بی بدیل کشورمون همینقدر میگم که اکثر اهل فن موسیقی و برجستگان این رشته (چه در داخل و چه خارج از کشور) به استادی ، خلاقیت و تبحر مثال زدنی این خواننده ی محبوب صحه میذارن . علاوه بر این حسن ، حسن دیگه ای هم که آقای قمیشی دارن چهره ی هنری موجه ایشون چه در داخل کشور چه در خارج از کشوره و حتی خیلی از برجستگان هنری و حتی برخی از برجستگان سیاسی کشور درمورد آقای قمیشی این موضوع رو صادق میدونن که هنر ایشون از ابتذال دور مونده و ایشون حتی میتونن در داخل کشور به اجرای برنامه بپردازن . 
          »یه لینک در این مورد

    همینجور که احتمالا در مصاحبه ی استاد قمیشی دیدید ، آقای قمیشی به راحتی و بی پرده از آقای چاووشی به عنوان اولین کاندیدا برای همکاری با خودش نام برده که این حرف آقای قمیشی دوتا معنی اصلی رو با خودش همراه داره

         1- مطرح کردن پیشنهاد همکاری احتمالی با آقای چاووشی (که البته شاید هیچ وقت هم صورت نگیره)

         2- صحه گذاشتن و تایید کردن هنر بی بدیل آقای چاووشی خواننده محبوب و صبوری که همچنان زخم نارفیقان رو تحمل میکنه.

    به نظر من این موضوع دوم ارزش بسیار زیادی داره و از هر مجوز و تاییده ای برای آقای چاووشی و حتی طرفداران گرامیش مهم تره و همین موضوع باعث خوشحال بیش از اندازه ی من و سایر هوادارن محسن شد. چرا که اینبار استاد صاحب سبک و عزیز موسیقی کشورمون آقای قمیشی بدون پرده جواب خیلی از یاوه گوهایی رو داد که هنوز هم در مورد هنرمندی آقای چاووشی سخنانی به گزاف مطرح میکنن.

    در همینجا به عنوان یکی از طرفدارن آقای چاوشی و کسی که به مقدار خیلی خیلی کم در جریان گوشه ای از مشکلاتی که از طرف رفیقان و نارفیقان برای این خواننده ی محبوب کشورمون بوجود اومده ، به آقای چاووشی و دوستانش تبریک و خسته نباشید میگم و براشون آرزوی موفقیتهای بیشتری رو دارم.





    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    نقطه سرخط یا شایدم ، ته خط
    چرا رکسانا صابری آزاد شد؟!!
    روزی آمدیم ، روزی خواهیم رفت
    بارش برف در 11 امین روز بهار
    کامنت پرمغز یه دوست بی مخ :D
    قلب شکسته
    بهار را بیمار و زخم خورده به شهرمان آوردند
    سال 87 چگونه گذشت؟
    پراید یا کمری مولانا در بودجه 88 تصویب شد
    وبلاگ تعطیل
    تقارن دو زیبایی
    فصل هزار، یک رنگی
    رزمنده هایی که به جبهه رفتن
    کوته نوشتها
    هفته ی نگاه های جدید
    [عناوین آرشیوشده]