• وبلاگ : Abrash
  • يادداشت : جك هاي سهميه بندي !
  • نظرات : 1 خصوصي ، 30 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام دوست من
    از اظهار نظر (لطفتون) خيلي ممنونم
    راستش تخصص اصلي من تو زمينه‌ي فيلم هست.
    حتي چند مطلب با موضوعات فيلم هم گذاشتم ولي در ميانه هاي راه نظرم کاملا عوض شده و ديدم موضوعاتي که مردم تشنه‌ي دانستن آن هستند چيزهاي ديگري است نه تفسير (لوکيشن) و (کلوزآپ).
    البته شما پيشکسوت ما هستيد و بيشتر متوجه اين مسائليد.
    مي خواهم دوستانه چند جمله را با شما در ميان بگذارم.
    من کاري به آمارهايي که امروزه در جامعه منتشر مي شود (مخصوصا در دنياي نت) که مثلا فلان کلمه در ميان کاربران اينترنت بيشترين جستجو را به خودش اختصاص داده است . آماري که من دارم از وبلاگ دست و پا شکسته‌ي خودم است:
    بيش از 90٪ کساني که از طريق موتورهاي جستجو به وبلاگ من وارد شده‌اند کلماتي را مانند ازدواج – چگونگي توليد مثل – چگونگي فرزنددار شدن و ... است. تازه اين‌ها کساني هستند که به اينترنت دسترسي دارند و مي توانند موضوعات خود را علي‌رغم فيلترينگ بسيار سختي که بر شبکه‌ي ما حاکم است بيابند حال شما بيائيد اين آمار را به کل جامعه گسترش دهيد.
    نمي دانم آيا تا بحال به کلاسهاي آموزش پيش از ازدواج مراجعه کرده‌ايد يا نه در اين کلاسها نيز به جاي آموزش مسايل زناشويي به زوجهاي جوان صرفا تعدادي بروشور با موضوعات بيماريهاي مقاربتي به پدران و مادران آينده تحويل مي دهند و آنها را با کوله‌باري از سئوالات بدون پاسخ رها مي کنند اين درحالي است حتي يک بچه‌ي 6 ساله هم مي داند که مثلا ايدز چيست.
    البته من مدعي نيستم که چيزي مي فهمم و نمي خواهم بگويم که تمامي مردم ما از اين دست مشکلات دارند شايد خيلي از معضلات ديگر نيز باشد که ساير دوستان وبلاگ نويس از آن بيشتر اطلاع دارند.
    بايد قبول کرد که در مملکت ما اطلاع رساني خيلي ضعيف است (مخصوصا در زمينه مسايل اساسي زندگي) و همان سازماني که شما منتقد لوگوي آن هستيد بجاي طرح اين مسائل دائما در حال پخش فيلم‌ و سريالهاي آبکي است و با راه‌اندازي هياهوها و ميزگردهاي متعدد سياسي بجاي روشنگري در جهت تخريب رواني جامعه گام بر‌مي‌دارد.
    و ...

    ببخشيد که سر ما شما را درد آوردم
    حال شما فکرمي‌کنيد فيلم مهمتر است يا زندگي!؟